رها مثل باران

همگان به جست‌ و جوی خانه می‌ گردند
من کوچه‌ ی خلوتی را می‌ خواهم
بی‌ انتها برای رفتن
بی‌ واژه برای سرودن
و آسمانی برای پرواز کردن
عاشقانه اوج گرفتن
رها شدن

سید علی صالحی

آخرین مطالب

  • ۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۰۸ ...

مطالب پربحث‌تر

  • ۹۵/۰۵/۱۷
    ...

پیوندهای روزانه

من دیگر...من نیستم

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۱ ب.ظ

  

دلم میخواست نقاش بودم ، دست هایت سوژه ترین رویای در سرم ، دلم میخواست بقال سر کوچه تان بودم یا که خیاط فرم هایت ، عطر فروش سر کوچه که ویترینش پر از دانهیل است ، چیزی برگی نسیمی شاپرکی قاصدکی یا که حتی اوازی در گوشت ، دلم میخواست اما چه کنم با شعرهای دست و پا شکسته ام و هذیان های یک ذهن خسته ، لابلای روزهایت جمله های سر سری ام ، من من باید برگردم به گذشته ، تا بدنبال تو تمام پس کوچه های شهر را گز کنم ، باید برمیگشتم تا دل ببرم از دخترک بازیگوش راه مدرسه ، چیزی عجیب درون من میجوشد خوب میدانم انقدر نفس نخواهم کشید که به زیارت ضریحش بیایم با گل های سرخی که برای چشمان تو پیچیده ام بانو جان 

پ ن....چقدر دیر خواندمت...الان ..این لحظه می شود خیلی دیر....تو الان گیج مورفینی هستی که دوباره و چندباره تزریقت کردند. ...چقدر سختمه نوشتن از تو.من اینجا ازین فاصله درانتظار بازشدن چشمهایت هستم.مهربانی ات ستودنی است  مرد خسته ی من.....صفحه ی گوشی ات  دختری را نشان می دهد که من نیستم ....از زمانی که به تو پیوستم..........

۹۴/۰۷/۲۲ موافقین ۲ مخالفین ۰
raha .m

نظرات  (۲)

۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۴:۱۸ هنوز یلدا
بلا به دور باشه رها جان....
پاسخ:
به خیر گذشت یلدا جان...
هیچ حرفی نیست..عالی..همه چی
پاسخ:
مستدام باشید جناب...ممنون از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">